Header home

Communicatie & marketing

Het is voor ons erg belangrijk om een creatief proces te starten vanuit de merkstrategie van de organisatie. Een sterk merk is altijd gebaseerd op een goed doordachte strategie. We willen graag weten wat de ondernemer(s) beweegt. Kortom, we willen u en uw drijfveren écht leren kennen.

Hoe gaan we te werk ?
Wij vinden het erg belangrijk om eerst de interne organisatie en de betekenis van de organisatie te analyseren door goed te luisteren naar de visie en drijfveren van de ondernemers. Daarna brengen we extern de omgevingsfactoren en concurrentie in beeld en kijken we naar de specifieke doelgroepen van de organisatie. Op basis van de merkbelofte kunnen wij uiteindelijk een op maat gesneden merkstrategie en een unieke huisstijl ontwikkelen. Zo kunnen we de unieke kracht van de organisatie bepalen om het merk optimaal te positioneren.

Marketing

In het creëren van unieke marketingcampagnes vanuit een passende merkstrategie, zijn wij zeer ambitieus. En altijd op zoek naar het opwekken van een glimlach!
Door goed te kijken naar het merk en de doelgroep(en), bedenken we onderscheidende marketingcampagnes. En doordat we ook verder vooruit kijken, kunnen we verschillende marketingacties optimaal op elkaar afstemmen om zo een maximaal effect te bereiken.

Marketingacties
Het idee, de timing en het draagvlak in uw organisatie, zijn van essentieel belang voor een succesvolle marketingcampagne en om de aandacht van de media te trekken. Wij worden graag uitgedaagd om de juiste marketingmix voor uiteenlopende organisaties en campagnes te bedenken.

De juiste doelgroepen
Onze campagnes zorgen voor reuring rondom het merk en interactie met de gewenste doelgroep. Een merk komt zo echt tot leven en onder de aandacht bij ambassadeurs en potentiële klanten! Door de juiste mix van communicatie(middelen) en marketing(activiteiten), is ons doel om specifieke doelgroepen zo goed mogelijk te bereiken.

Marketingplanning
Aangezien het effect niet met één actie wordt bereikt, maken we samen met u een marketingplanning. Daarin kijken we verder vooruit en stemmen we acties bijvoorbeeld af op de seizoenen. In de zomer zoekt men meer op termen rondom terras, tuinhuis en strand, terwijl potentiële gasten/klanten in de winter meer bezig zijn met open haard, wintersport en schaatsen. Zo kunnen we echt toegevoegde waarde creëren voor uw organisatie op het gebied van communicatie en marketing.

Scroll naar boven